自從聽過梁文音唱過之後,這首歌的旋律就一直在腦海中出現
上次 Alisa 出場前清唱過一小段,跟梁文音截然不同的風格,現在就來聽聽看吧!(打開繼續閱讀可以看歌詞喔!)


感謝mermaidbeliever 提供影片
歌名  L-O-V-E 原唱  Nat King Cole

L is for the way you look at me
L是你凝視我的方式
O is for the only one I see
O是我眼中唯一
V is very, very extraordinary
V超級與眾不同
E is even more than anyone that you adore can
E 對你比你對任何人的愛還要再多一點

Love is all that I can give to you
愛是我能獻給你的全部
Love is more than just a game for two
愛不僅僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
兩個熱戀的人能實現許多夢想
Take my heart and please don't break it
佔有我的心吧 但請別傷害它
Love was made for me and you
愛因你我而生

*L is for the way you look you look at me
L是你凝視我的方式
And O is for the only one I see
O是我眼中唯一
V is so very, very extraordinary
V超級與眾不同
E is even more than any any anyone that you adore can
E 對你比你對任何人的愛還要再多一點

Love is all that I can give to you
愛是我能獻給你的全部
Love is more than just a game for two
愛不僅僅是兩人之間的遊戲
Two in love can make it
兩個熱戀的人能實現許多夢想
Take my heart and please don't break it
佔有我的心吧 但請別傷害它
Love was made for me and you
愛因你我而生
Love was made for me and you
愛因你我而生
Love was made for me and you
愛因你我而生


arrow
arrow
    全站熱搜

    ceping 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()